Obuvníkova Žena

Edice světový BESTSELLER
Z originálního názvu:The Shoemaker's Wife
Spisovatelka:Adriana Trigiani
Rok vydání:2014
Počet stran:472
Nakladatel:Ikar

Ráda bych Vás dnes uvedla do PŘÍBĚHU DVOU LIDÍ. 
Díky téhle knize už věřím, že jsou lidé při narození kompletní pouze z jedné polovičky a až při nalezení spřízněné duše o sobě můžou říct, že jsou doopravdy šťastní.
Příběh začíná v Itálii někde na počátku 20. století, kdy se překříží osudy dvou lidí, respektive ženy a muže, přičemž jeden z nich pozná svou druhou polovičku, svou pravou lásku. Co by to ale bylo za lásku bez překážek a nečekaných zvratů? A jeden takový zvrat je bohužel rozdělí.
Na jak dlouho? Kde se zase shledají? Co je rozdělilo? Kdo jsou a odkud pochází?
Přesně na tyto otázky Vám zodpoví kniha s názvem Obuvníkova žena!

Pro mě je kniha dokonalá, do příběhu jsem se okamžitě vžila a zamilovala si ho. 
Ano, zase jsem brečela jako mimino, i když jsem si řekla, že už nebudu! Kniha je moc krásně napsaná, má krásný  podzimní přebal a každá kapitola má název v italštině, ale nebojte, je u něj i český překlad.
Všem tedy tuto knihu moc doporučuji, určitě nebudete litovat!

***
Je ale jedno, kdo to vlastně je a odkud přišel. Enza věděla, že ten mladík vychovaný řadovými sestrami má dobré srdce a že vyplnil jakousi její touhu.
Na úvahy, proč chlapci, jehož skoro nezná, dovolila, aby ji líbal na via scalina, bude dost času později. Neměla proč váhat, protože nenarážela na žádné tajemství. Rozuměla mu, i když vlastně nevěděla proč.
Ve vesnici ovšem pro námluvy platila přísná pravidla. Pomyšlení, že by ji tu mohl někdo vidět, jak se nepokrytě líbá s hochem, ji rychle přivedlo k rozumu. Nad romantikou srdce u ní jako obvykle zvítězila praktická povaha.
,,Ty jsi ale zamilovaný do jiné," řekla, aby měla výmluvu, proč od něj poodstoupit, i když se jí nechtělo.
,,Sestra Tereza říká, že když ti jedno děvče zlomí srdce, přijde druhé, aby ti je sešilo,"
Enza se usmála. ,,Já jsem nejlepší švadlena ve Schilpariu, to ti poví každý. Ale jak ti zašít zlomené srdce, to nevím. Sama mám srdce zlomené."





Trochu atmosféry :)
Have a Nice Reading!!!

Okomentovat

Děkuji, za přečtení mého článku.

Instagram

M. A. I. . Theme by STS.