Právě teď čtu - Obuvníkova Žena


Dnes jsem jela s Husbynem do Plzně dokoupit pár učebnic do školy a Rezistenci, na kterou se už týden ptám u nás v knihkupectví, ale tam mi vždy říkají, že ještě nepřišla a mám to zkusit zítra.Tak jsem se rozhodla jí jet koupit do Plzně. Představte si, že ji tam taky neměli !! To člověka pěkně rozčílí!!! Tak jsem se procházela, prohlížela ostatní knížky a čekala na Husbyho, který si knížky taky procházel. Během bloudění po knihkupectví za ním přišla jedna hodná paní z Knížního klubu a ta mu nabídla členství v klubu, díky němuž by dostal slevu na nákup. Já si mezitím vybrala jednu knížku, ale stále jsem ještě byla nakrknutá. To se ale změnilo hned poté, co jsme vyšli a já dostala do rukou hned tři knížky namísto jedné!! Skákala jsem nadšením a Obuvníkova žena je jedna z těch překvapení!

*Ostatní knihy vám ukážu v Nákupech za Říjen a brzo se těšte na Recenzi.


Have a Nice Day!!!





Okomentovat

Děkuji, za přečtení mého článku.

Instagram

M. A. I. . Theme by STS.