Selekce

Z originálního názvu: The Selection
Spisovatelka: Kiera Cass
Rok vydání: 2012 / 2014 cz
Počet stran: 286
Nakladatelství: CooBoo


35 DÍVEK . 1 PRINC . ŽIVOTNÍ ŠANCE

Když nám dopis přišel do shránky,
máma byla radostí bez sebe, Byla předsvědčená,
že tak vyřeší všechny naše problemy,
že prostě zmízí.
*
Nechci být královna  
A nechci být první
Dokonce jsem se o to nechtěla pokoušet.


Dneska pro vás mám zbrusu novou recenzi na výjimečnou knihu od Kiera Cass.
Kniha se mi velmi líbila, a k tomu se mi četla rychle a plynule. Byl to pro mě úplně jiný zážitek a všem Vám tento příběh doporučuji.


Selekce je soutěž pro dívky, které budou bojovat o srdce prince Maxona. Všech 35 dívek má konečně šanci žít svůj sen: být obklopeny drahými šperky, krásnými šaty a pohodlím luxusního domova. Pro jíné ženy je to zase šance na útěk od domova. ale pro dívku Ameriku je to velká noční můra. Amerika má totiž v srdci chlapce Aspena, který je o kastu níž než ona, a proto je jejich láska utajená.

Jednoho dne Amerika dostane dopis a v něm přihlášku do soutěže o ruku prince, co jí ale nikterak nerozhodí a celá věc je jí ukradená. Aspen ale trvá na tom, aby to Amerika zkusila, protože za zkoušku nic nedá. Nakonec se Amerika nechá přemluvit a do soutěže se přihlásí,
Co se může z tohoto rozhodnutí přihodit? Zalíbí se Americe život v luxusu či dokonce samotný princ Maxon?

            





Hodnocení: 4/5


Okomentovat

Děkuji, za přečtení mého článku.

Instagram

M. A. I. . Theme by STS.