Cinder

Po těžkém shánění série Měsíční Kroniniky jsem se konečně zbavila pocitu úzkosti, že mi něco chybí. Tuhle fantasy sérii jsem chtěla přečíst tak moc, že jsem musela udělat všechno proto, abych jí měla.

Nejhůř se mi pátrslo právě po "Cinder", neboli Popelka. Nikde ji za boha neměli, obvolala jsem všechny obchody levných knih. Nakonec jsem našla 3 e-shopy, kde knihu skladem měli. A jelikož jsem se chtěla pojistit, že mi přijde, objednala jsem si knihu rovnou 3-krát. Samozřejmě mi jako naschvál taky třikrát přišla, já si ale vybrala tu nejlevnější variantu, ostatním pošťákům se omluvila a byl klid. Kdo má zájem, tak se série začala znova objevovat na pultech knihkupectví, konkrétně například v Neoluxoru.

Sérii jsem tedy chtěla přečíst už dávno, ale pod ruku se mi dostala až teď. Spisovatelka Marissa Meyer mě rozhodně nezklamala, a mé očekávání se naplnilo. Četla se mi velmi dobře a rychle. Takové pohodové čtení se skvěle hodí v období, jako je teď, když je docela zima a déšť.

Děj se odehrává v Pekingu, kde se vyskytl mor, který je smrtelný. Tato Cinder je kyborg-mechanička. Jednoho dne za ní přijde princ Kai a poprosí ji, aby mu opravila důležitou věc. A tak se spolu se sestrou vydají na skládku hledat součástky. Během této doby Cinder zjistí, že je její sestra nakažena morem, a tak se rozhodne stát se pokusným králíkem.

Příběch se mi moc líbil, i když trochu předvídatelný . Knize jsem dala *** a už se hrozně těším na další díl.

Mějte se krásně vaše C.


Okomentovat

Děkuji, za přečtení mého článku.

Instagram

M. A. I. . Theme by STS.