Batman: Ticho 1 - Jim Lee & Jeph Loeb


Dnes jsem si připravila krátký názor na tuhle komiksovou krásku. Komiksy jsem četla, když jsem byla ještě malá a moc se líbili kresby a ráda jsem si je i prohlížela. Nevím proč ve mě komiks zanikl a nevrátila jsem se k němu.

Jednou večer mi spolubydlící říká, jestli nedáme maraton super hrdinů. A pak se v televizi objevila reklama na první díl série komiksu a já se rozhodla, že bych si to mohla přečíst a zjistit pravdu o všech hrdinů. Ten den po práci jsem běhala po celém Chodově abych si to mohla koupit a ty kresby co nakreslil Jim Lee? No krása!

Popravdě příběh Batmana moc neznám, takže jsem byla trochu skeptická ale byla jsem ráda, že se tam objevila Catwoman a moje oblíbené postavy jako je hlavně Joker a Harley Quinn.

Killer Crock se zaplete do nepříjemné situace a batman chce zjistit jak se to mohlo stát. Všechno směruje k Poison Ivi, která umí manipulovat s muži a dokonce i se ženami.

V příběhu je mnoho zápletku a určitě se nudit nebudete, nehorázně se těším na další díl, který bude v prodeji 13.1.

Jak jste na tom vy s komiksy? Moje oblíbené komiksy byli Witch.

Okomentovat

Děkuji, za přečtení mého článku.

Instagram

M. A. I. . Theme by STS.