Wrap Up & TBR: Leden 2017


Máme tu konec měsíce a já vám tu přináším knihy, které jsem za ten měsíc přečetla a v článku máte i video.
Zním tam stašně zdůvodu mého krku! Také se už těšíte na krásné teplé počasí ? Já strašně moc!

Užij te si video.

         

Bamanovi jsem dala 5/5 nevím jetli si komiksy dál pořizovat. Zdůvodu chci ty peníze utratit za něco jiného přeci jsem jen chudý studen a jsou přednostnější knihy! Ale byl to krásný zážitek a podívaná!

Lakomec je prostě klasika! I když je to jedina kniha kterou jsem od Moliéra přečetla. Tak jsem si ho nehorázně oblíbila. Samožrějmě 5/5!

Tento překrásný a silný příběh musí jít povinně do základních škol! Recenzi máte přesně ZDE! 5/5

Natož jak moc miluji příběhy z druhé světové války, musím dát této krásné knize 4/5. Z důvodu, že jsem se nepříbližila k hlavním postavám a nemohla jsem se na začátku začíst ale příběh je to krásný! Uřčitě ve mě toho zanechal bolesti hlavně u Emi!

Na začátku roku jsem začala s krásnou Winter a nakonci měsíce si sní i loučím. Rozdhodně ne se celoou měsíční kronikou! Ale určitě budu smutná až sérii dočtu! Jak jinak než 5/5.
Knihu, kterou budu číst v únoru bude tato krasavice! Nehorázně se na ní těším nevím co si o mí mám myslet ale těším se!

Jaké knihy jste přečetli v lednu vy a co budete číst dál?

Mějte se krásně! Vaše C.

2 komentáře

  1. Tak to je pořádná hromada nových kousků :) A jeden lepší než druhý :) Hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji, za přečtení mého článku.

Instagram

M. A. I. . Theme by STS.