Můj první knížní grafitový křest #report


V pondělí jsem byla pozvaná naa křest knihy Grafitové děvče od milé spisovatelky Miroslavy Varáčkové. V Česku u nakladatelství Slovart vyšly její knihy a určitě budete aspoň jednu znát, a to adaptace, Hlavně to nikomu neříkej a nebo hvězda večera Grafitové děvče!

Předtím, než jsem na akci šla, tak jsem se sešla s Rachel Roo, poseděly jsme u kávy a není lepší pocit, než sedět a popíjet s človíčkem co rád čte. Dala jsem si vynikající kávu s příchutí ginger bread, OMG to byla yumina!!!

Akce se konala v Praze ve Vnitrobloku a musím říct, že to nebylo naspoledy, kdy jsem tam byla, je to hodně zajímavá kavárna, je to i něco jako galerie a obchod dohromady. Hodně se mi to tam líbí. Trochu jsem se bála jít na záchod, protože vypadal jak doupě. Pochopte, jsem holka z vesnice, co miluje všechno hezky útulné a tohle pro mě bylo něco jako život v New Yorku - Brooklyn.

Spisovatelka je velmi milá osoba a u mě se stala hodně výjimečnou. Výjimečnou ve smyslu, že mi odpovídala originálně a hlavně jsem byla z jejich odpovědí dosti překvapená.
Hodně mě potěšilo, při autogramiádě, že se paní Miroslavě  líbí moje jméno. Bylo to pohlazení po duši. Cítila jsem se ten večer výjimečně, když žekla, že jedna z jejich dalších postav ponese moje jméno.

Položila jsem jí dvě hlavní otázky, a to: Jaká je vaše oblíbená kniha, kterou  jste napsala. Odpověděla mi rychle a jasně ,, ŽÁDNÁ, nemám k nim žádný citový  vztah, mám je ráda ale nechovám se k nim, jakoby by byly moje miminka."  Další otázka pro spitovatelku byla: Jak jste se cítila, když jste poprvé držela svojí první vydanou knihu? ,, NIJAK, byla jsem jen ráda, že jsem v životě něco dokázala." Myslím si, že tohle bylo hodně upřímné a tohle na lidech mám ráda.  Nemůžu se dočkat, až si přečtu jednu z jejich krasavic.

Celková akce byla strašně super, poznala jsem další skvélé BOOKHOLÍKY a V ten den se mi potvrdilo, že svět je malý. Což mi připomíná, aby se mi dotyčný ozval, páč si nepamatuju jeho blog a nemůžu ho vyhledat. Plzeňák zdravý Plzeňáka :D

Jídlo a pití bylo dokonalé, jen mě trochu mrzelo, že tam nebyly ty muffiny se vzorem knihy. Slovart měl vždy dokonalé dortíky, ale tyto s malinami byly tak dokonalý na pohled. A moc mi chutnaly chlebíčky.

Moc děkuji Slovartu a.k.a booklab za pozvání. Moc jsem si to užila a prosím, řekněte mi prosím, jak se jmenovalo to bublinkové pití, bylo tak vynikající, že jsem poprvé vypila celou sklenku alkoholu, trochu se mi točila hlava, ale bylo to pohlazení.










        OMLOUVÁM SE , ŽE JSEM VE VIDEU ŘEKLA ŠPATNĚ JMÉNO SPISOVATELKY

Doufám, že se vám můj první report líbil a doufám, že nebyl můj poslední, prosím, dejte mi vědět
kdo tam byl. Protože, bylo milé s váma mluvit.


6 komentářů

Děkuji, za přečtení mého článku.

Instagram

M. A. I. . Theme by STS.