Dvůr trnů a růží - Sarah J. Maas


Dlouho jsem se odhodlávala, zda si od autorky něco přečtu, každý vychvaloval její sérii, skleněný trůn a další její knihy. Všichni samotnou autorku tak moc opěvovali, až se mi to protivilo a řekla si, že od ní nic číst nebudu. Jednoho dne mi to ale prostě nedalo, ze všech stran byl takový nátlak, až jsem nakonec podlehla. Zjistila jsem si o knize další informace a ta nejdůležitější pro mě byla ta, že se jedná o retelling na Krásku a zvíře. Přečtení vůbec nelituju.

Kdo miluje Fantasy a retellingy známých příběhů, tak se určitě do této série zamiluje, nemohu se dočkat  druhého dílu. Knihu vydalo nakladatelství Cooboo433 stran, vyšla v roce 2016.


Naše hlavní hrdinka Feyre se vydá na lov, aby mohla nakrmit její chudou rodinu, protože v den, co jí zemřela matka, musela dát slib, že se o otce a sestry postará. Feyre v lese zabije velkého vlka a zanedlouho zjistí, že udělala velkou chybu. V noci Feyre navštíví strvůra a odvleče daleko od rodiny a to do světa Prythian. Naše hlavní hrdinka pak postupem času poznává, kdo je její věznitel, přičemž se do netvora i zamiluje. Musí ale čelit zlu a zachránít sebe a hlavně jeho...

Určitě znáte klasickou krásku a zvíře, ale tohle je úplně něco jiného, bylo tam tolik napínavých prvků, že jsem se od knihy nemohla odtrhnout, ale zároveň jsem ji nechtěla zhltnout na jeden zátah a vychutnávala jsem si ji. a také jsem si jí šetřila abych si mohla hned pořídit druhý díl. V knize máte i krásně popsanou mapu a hezky jí i využijete.

Poznáte skvělý svět kouzel, temna a luxusu. Líbí se mi svět Prythan, který se dělí na více dvorů jako je Noční, Denní, Jitří, Zimní, Letní, Podzimní a Jarní Dvůr. Pak máme říši vil a smrtelníku.
Do tohoto světa se prostě zamilujete.
Zatím nemůhu celou sérii porovnat s Měsíční kronikou ale už teď se na celou sérii těším a zase prožiju pozdzim s prvkem fantasy.


Kdo si take myslí, že k pozdimu fantasy patří? Miluju to listí a pochmurné počaší, těšíte se, až si vlezete s knikou do postele, zatím co se realný svět mění do neuvěřitelných krásných barev a vy prožíváte válku se zlem. Není život knihomola nejlepší?

Dejte mi vědět zda se mýlím. Uživějte si krásného pozdimu s vaší úžasnou knihou.
Mějte se krásně!
Vaše C.

4 komentáře

  1. YA moc nemusím, ále vzhledem k "mediální masáži", co kolem této série je asi neodolám, tak jsem zvědavá jak se mi bude líbit. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já, právě se tomu také vyhýbala ale je to fakt skvělý příběh! <3

      Vymazat
  2. Dvůr trnů a růží se mi moc líbil, i když měl i slabé stránky. Ale druhý díl je prý lepší. Sama bohužel nemůžu posoudit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na druhý díl se nemůžu dočkat <3 Jinak první díl se mi moc líbil :)

      Vymazat

Děkuji, za přečtení mého článku.

Instagram

M. A. I. . Theme by STS.