,, Upřímnost vždycky bolí ..."

Ztracená generace
Autor: Lukáš Vavrečka | Rok vydání: 2017 | Nakladatel: Pavel Mervart | Hodnocení: 4/5
Recenzní výtisk

Další skvělá možnost si přečíst moc neznámou knihu!  Lukáš mě na Instagramu oslovil, zda bych neměla zájem si přečíst jeho knihu. Trochu jsem váhala, jelikož se v tomto období vždycky nahrne hodně knih, a to jak už mnou koupených, tak i od spoluprací. Ale díky anotaci mě kniha zaujala a já si řekla, proč ne?

Obálka je krásná! Ty barvy vyvolávají pocit jara a léta, a samozřejmě i pocit rozkoše.  Kniha je tenká, takže na jarní jednohubku ideální. Má pouhých 190 stran.

Příběh se odehrává kolem roku 2010 v rozmezí 2009 a 2012 a pojednává o deseti různých lidech, kteří mají jednu velkou společnou věc, a to život. Jestli vás zajímá jak hektický a doslova zvrácený život ztracená generace vedla, tak to je to příběh přímo pro vás.
S každým jiným jménem vždy prožijete jiný příběh, ale nebojte! Spisovatel nám to ulehčil tím, že u každé kapitoly je znázorněno, o koho se zrovna jedná.
Já si oblíbila pohled Jakuba Hirsche a  Kláry Hirschové. V průběhu čtení prožijete těhotenství, plánování a dokonce cestu k vydání knihy. Čemu se ale nevyhnete, je milostný mnohoúhelník. Každý s  každým se tam navzájem podvádí.
Já osobně zahýbání a lži v životě nesnesu, ale dost mě v knize zajímalo, jak to postavy zvládnou a vypořádají se s pocitem viny. Nevím, bavilo mě to! Autor mi bohužel neřekl, zda se jedná o fiktivní příběh nebo se nechal inspirovat vlastní zkušeností! Desátý vypravěč je sám autor. Znázorněno  jako "Ze vzpomínek autora".

Jenom, abychom si nepřibouchli dveře před možností prožít další a další příběh.

 Popravdě nevím, zda jsem měla číst mezi řádky a odnést si ten hluboký pocit, a nebo si příběh prostě užít. Musím říct, že jsem se ještě s ničím takovým podobným nesetkala. Doufám, že  moje recenze bude mít hlavu a patu a na knihu vás trochu nalákám!
Co tím vším chtěl autor říct? Možná, že ztracená generace je skupina lidí ve velkoměstě, kteří neví co a jak. Možná, že zahýbání a podvod je běžná věc, která už existuje strašně dlouho a je na člověku, jak se s tím vypořádá...
Do ruky jsem dostala podobný výtisk knihy od Lukášova přítele. Tak jsem hodně zvědavá a natěšená! Lukášovi děkuji za knihu a doufám, že se naše cesty zase střetnou.


http://www.pavelmervart.cz/kniha/ztracena-generace-505/
Knihu si zakoupíte po kliknutí loga


2 komentáře

  1. Vypadá to fakt skvěle! Moc se mi líbí ta myšlenka:)
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee děkuji! Já se dost trápila jak recenzi napsat aby to mělo hlavu a patu :)

      Vymazat

Děkuji, za přečtení mého článku.

Instagram

M. A. I. . Theme by STS.