Scarlet

Krásný podzimní den všem,

dneska jsem dočetla knihu Scarlet a popravdě mi to trvalo o trochu déle než dočíst Cinder. Ne proto, že by mě nebavila, ba naopak. Scarlet byla hodně napínavá a těžko se mi od ní odtrhávalo. Bála jsem se, že se tam Cinder neobjeví ale příjemně mě překvapilo, že se zde příběhy Cinder i prince Kaie mnohokrát prolínaly.


Toto je druhý díl měsíční kroniky od Marissy Meyer a kdo ještě nepřečetl můj článek na Cinder, tak ho máte přímo zde ZDE.

Scarlet celý svůj život pracovala na farmě s babičkou, a tento život jí vždy velmi moc vyhovoval. Jednoho dne babička ale zmizí. Scarlet proto poprosí policii o pomoc, ale ti nenajdou žádné stopy a případ uzavřou. Scarlet se ale nevzdá a rozhodne se, že babičku najde sama. Tedy dokud se přede dveřmi neobjeví vlk, který jí nabídne pomoc. Pak se objeví i otec, který ji kdysi opustil, celý pomlácený a vyděšený.  Copak se asi děje? Jedno je jisté, všechno má své příčiny a následky.


Během putování za nalezením babičky se Scarlet mimo jiné potká i s Cinder.

Hrozně moc se těším, až se pustím do dalšího dílu Cress.
Už jste četli měsíční kroniku? Co na ní říkáte?

Moje hodnocení ****

Okomentovat

Děkuji, za přečtení mého článku.

Instagram

M. A. I. . Theme by STS.