Wrap - Up: červen 2017


Zdravím všechny, bookholíci! Další čtecí měsíc za námi a jak jinak, mám tu pro Vás přečtené knihy za měsíc červen a ukážu vám i knihu, kterou budu číst!
V červnu jsem měla zkouškové a bylo to pro mě velmi náročné. Moc děkuji všem, kteří mi drželi palce! I když byly dny, kdy toho na mě bylo moc, tak jsem to s láskou a jeho podporou zvládla. Tak a jdeme na knihy, které jsem přečetla.



Justýnka a asistenční jednorožec od Kateřiny Maďárkové. Tento poklad jsem dostala od milého na den dětí a ta obálka a ty ilustrace jsou prostě dokonalé! 5*!5*


Další moji přečtenou knihou je Haruki Murakami, podivná knihovna. Nevím, zanechala ve mně takové divné pocity a dát 3*/5* mi to moje svědomí nedovolilo, ale plný počet taky ne, takže jsem jí dala 4*/5*!


Moje poslední kniha od Marissa Meyer a její Měsíční kroniky. Tato kniha je povídková a ty povídky byly prostě boží! Touto knihou jsem se definitivně rozloučila s postavami ale určitě si dám Re-reading, ja tu sérii prostě miluju! 4*/5* kvůli té OŠKLIVÉ OBÁLCE!


Druhá stříbrná kniha snů, bavila mě, užila jsem si ji a po přečtení jsem se hned musela vrhnout na třetí díl 4*/5*


Poslední přečtená kniha a závěrečný díl série snů mě totálně ale totálně zklamala. Byla jak druhý díl , ale v druhém díle se aspoň něco dělo, ale tady už to bylo jedno a to samé a zdlouhavé! Vůbec mě to nebavilo, ale o bálka je překrásná. Hodnocení bohužel nezachrání. 3*/5*


Moje první kniha na léto je Šílená od Esposit, dostala jsem ji jako recenzní výtisk od Joty a kdo se chystá se mnou tuto krásku přečíst, může si jí koupit hned ZDE. Kniha má krásnou letní obálku a těším se na ní!

Co bude vaše první letní čtení a vaše plány na léto? Napište mi to do komentářů, protože já je ráda čtu!

Mějte se krásně!
Vaše C.

4 komentáře

  1. U mňa zanecháva každá kniha od Murakamiho divný pocit, preto ho zbožňujem :D Podivnú knihovnu som taktiež čítala, patrí medzi moje obľúbené :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Murakami je fakt skvělý spisovatel :) To je skvělé, že patří mězi oblíbené ! :) Měj se krásně!

      Vymazat
  2. Vidím, že si mala produktívny mesiac. Ja som za jún prečítal len 3 knihy. No dúfam, že júl na tom bude omnoho lepšie. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi děkuji, 3 knihy je taky super číslo. Přece jsi měl náročný měsíc :* A určitě bude o mnoho lepší! Měj se krásně :)

      Vymazat

Děkuji, za přečtení mého článku.

Instagram

M. A. I. . Theme by STS.