Dáma s veverkou - Elizabeth McKenzie



Z originálního názvu: The Potable Velben
Spisovatelka: Elizabeth McKenzie
Rok vydání: 2017/2016
Nakladatelství: Jota
Hodnocení: 3/5
Recenzní výtisk

Truchlivý úděl knihomola

Pár se pozná, zamiluje, zasnoubí a ...vezme? ... Je rozhodnutí Veblen to správné? Je si opravdu jistá, že si chce Paula vzít? Veblen a Paul spolu pracují na univerzitě Stanford. Paul je Neurolog a Veblen dělá administrativu. 
Paulovi se v kariéře daří.
Během příběhu poznáváme pocity Veblen.  Její minulý život a důvod, proč má radši zvířata než lidi. 
Veblen a Paul se k sobě hodí, ale bohužel jako v každém vztahu jsou i v tomto nějaké ty mouchy, a místy si budete říkat, jestli to může skončit dobře.
Příběh je zaměřen hlavně na rodinných vztazích. Veblem udělá pro druhé  cokoliv, ale to ji mnohdy dělá nešťastnou. 


Sama hlavní hrdinka mi mě někdy připomínala. Mám obrovský vztah ke zvířatům stejně, jako ona. Je obětavá, což o sobě můžu říct taky a uvědomuju si stejně jako Veblen, že je to mnohdy nezdravé.  Člověk může být šťastný jen tehdy, když může být raději sám sebou. 

Paul se mi v některých částech nezamlouval. Byly zde pasáže, kdy jsem se chtěla dostat do knihy a dát mu pár facek..


Příběh Vás nezklame a ani ničím neohromí. Bylo to takové krásné poklidné pozdzimní čtení. Tohle jsem přesně potřebovala. Ano, narazila jsem i na části, u kterých jsem se trochu nudila, ale spíš to bylo tím, že jsem moc neměla náladu vůbec číst. 

Kniha má krásnou obálku a moc se mi líbí! Ta veverka na ní je rozkošná! Během čtení narazíte i na doplňujíci fotky, což bylo pro tenhle druh příběhu podle mého názoru trochu zbytečné. Byl tam třeba i popis dárkového koše. Dokázala jsem si košík představit i bez fotky. Zase ale neříkám, že úplně všechny fotky byly zbytečné. Některé byly moc zajímavé. 

Hodně se mi líbily názvy kapitol! Nad názvy jsem se vždy pozastavila a přemýšlela. Tohle bylo povedené.

Knize jsem dala 3*/5*, u mě to není nějaké špatné hodnocení. Knížka byla milá a krásná, jako byste se dívali na film a čekali jak to skončí. Ale nic extra se prostě nedělo. 

Takže kdo má chuť na něco oddechového před spaním, do postele s hrnkem čaje, nešlápnete vedle. Čtení si užijete a místy se i usmějete. 



Děkuji nakladatelství Jota, za poskytnutí této milé knížky. Knihu si můžete zakoupit na kliknutí loga.

Okomentovat

Děkuji, za přečtení mého článku.

Instagram

M. A. I. . Theme by STS.