Krásné ale pohodlné


Znáte to, když my holky máme spoustu spodního prádla, ale z 10. máte oblíbené jen jedno a samy nevíte, kde jste ho sehnaly? Mám pro nás holky malé tajemství a tím je značka Boux Avenue. To je tak,když v tom vánočním chaosu, když jsem vybírala dárky a byla už unavená, tak mě nohy zavedly do příjemného butiku, kde to mají všechno příjemné, a to i dokonce prodavačky!

Řekla jsem si, že po tom nakupování, rvaní se do front se spoustou lidí si udělám malou radost a koupím si na sebe něco pohodlného. Chodím do práce, ve které je pohodlnost člověka na prvním místě a kontrolovat si každou půlhodinu zda něco nevylejzá,  neškrábe a neškrtí je docela zázrak.
Hned po vstupu jsem se zamilovala do všech barev a krajek, nemohla jsem si vážně vybrat, líbily se mi všechny střihy a barvy. Něco jsem si vyzkoušela, něco i vrátila, při té mé "velikosti" jsem si nerada vybírala spodní prádlo, máte pocit proč si na sebe něco vybírat, když nic nemáte. Ale pamatujte, každá žena je krásná ať už má malá nebo velká prsa. Každá si zaslouží něco, v čem se cítí vyjímečná a krásná.

Vybrala jsem si tedy nakonec střih, který na mě vypadá krásně a velmi pohodlně jsem se v něm i cítila, neuvěřili byste, jak dlouhý jsem strávila čas v kabince, skoro hodinu. Ale tohle není nějaké tričko, že se do něj obléknete a řeknete si, jo beru si ho, ale jak říkám, u prádla jde především o vaší pohodlnost. Když nebudete znát vaši velikost, tak si vás změří a přinesou vám tu správnou velikost a připraví vám ji do kabinky. Kabinky tam jsou moc krásné. Paní stojí hned u kabinky a je připravená vám kdykoli pomoct.

Nakonec tedy vyhrál můj favorit, ale boužel jsem nevěděla v jaké barvě si ho vybrat. Tak jsem si na konec vzala obě barvy, které byly k dispozici. Nejsou to žádný Push-Up, jsou bez výplně, košíčky jsou pevné a nikde vás to neškrtí. Za mě jedině už  Boux Avenue.




6 komentářů

  1. Vypadají nádherně! Přesně jak říkáš, vždycky mi přišlo divný, někde něco vybírat když v podstatě nic nemám:D...nechci žádné push-up, ale s mojí velikostí prostě nikde nic nemají...teda do teď jsem o žádném dobrém obchodu nevěděla:D. Takže moc díky za tip!.
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem rádá, že jsem tě do krásného obchůdku nalákala. Doufám, že si to tam zamiluješ tak, jako já. <3

      Vymazat
  2. krásne detaily, naozaj! ale chýbajú mi reálne fotky celého prádla, ako vyzerá...
    ale farby majú krásne, obzvlášť tá ružová! a pohodlnosť je na prvom mieste! ♥.

    THE WORLD BY KEJMY.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, já neměla odcvahu fotit celého prádla ale musím to vychytat, protože některé kousky jsou fakt krásné. <3

      Vymazat
  3. Love your photos, they are so pretty. :) Do you want to follow each other? Follow me and let me know on my blog so I can follow you back. ♥

    The Fashion Spell | VLOG: Christmas in Romania
    Winter Double Spell INTERNATIONAL GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you for loving my photos i appreciate. ♥
      I don't need someone who can not read my blog and don't understand my language.

      Vymazat

Děkuji, za přečtení mého článku.

Instagram

M. A. I. . Theme by STS.