Právě čtu: Písečníci a bludný asteroid - Václav Dvořák


Nový měsíc začal a tím začíná i nové čtení, nové ekniny od (dejme tomu) nového začínajícího spisovatele a to Václav Dvořák. Do mailu mi přišla žádost zda bych nepřečeta jeho knihu a rovnou zrecenzovala a bylo mi ctí, když mě pán oslovil. Kniha má vyjít někdy na podzim. Má to být dobrodružná kniha pro děti, tak uvidím jak se mi příběh bude líbit.

Webové stránky pana Dvořáka najdete přímo ZDE a moc děkuji za jeho důveru ke mě a já mu při čtení budu držet palce, až knihu vydá.

ANOTACE:
Když vyrostete v sirotčinci na zaostalé planetě Písečnice, nemáte zrovna super vyhlídky. A je úplně jedno, že se v dolech vykopaných mimozemskou rasou pod obřím kráterem vyznáte jako nikdo jiný. Můžete tak akorát snít, že jednou pojedete do Hlavního Města. Ledaže…
Ledaže by se k vaší planetě blížila neznámá mezihvězdná loď a vy jste dostali pozvánku na palubu. To si potom musíte vybrat: Navždy odletět a studovat na vesmírné akademii pro tajemné pátrače, nebo zůstat a pokusit se odhalit tajemství své minulosti.

Jaké knihy máte v plánu v únoru přečíst?

Krásný záčátek února BOOKHOLÍCI!
Vaše C.

Okomentovat

Děkuji, za přečtení mého článku.

Instagram

M. A. I. . Theme by STS.