Wrap - Up: Květen & Červen 2018

Zdravím BOOKHOLÍCI!



Konečně tu mám další článek, a to wrap-up za květen a červen. Popravdě jsem toho přečetla v obou měsících málo, tak jsem se rozhodla, že to spojím dohromady.
Jelikož jsme se stěhovali a měli spoustu problémů a vyřizování kolem toho všeho, tak jsem vůbec neměla chuť číst. Ale doufám, že se to konečně v létě změní.

Na začátku května jsem přečetla dva komiksy, a to Ságu, 5 a 6 díl. Fotku bohužel nemám, protože jsem je už vrátila do knihovny. Děj se mi docela líbil ale jsem dost zvědavá jak příběh bude dál pokračovat. To si ale bohužel si musím ještě počkat. 3*/5*



Dále jsem přečetla Ztracenou generaci od Lukáše Vavrečky. Recenzi si můžete přečíst tady. Kniha je tenká, takže se četla raz, dva. Příběh 10 různých lidí, které spojuje život a překážky. Knihu jsem musela číst nepřetržitě až do konce, abych zjistila, jak si daná postava poradí.  4*/5*



Stvoření světa je krásná knížka od nakladatelství Meander. Má v sobě tak krásné ilustrace, že se normálně rozplynete. Jedná se o krátké vyprávění, jak bůh stvořil svět, Adama a Evu. Myslím, že se dětem bude hodně líbit! Doufám, že se ke mě dostane zbytek této série. 5*/5*



A poslední kniha za květen byla sci-fi, a to Ready player One od Ernes Cline! Určitě tento příběh už znáte, a to zejména v knižní podobě. Slavný zakladatel virtuální reality Oasis, James Halliday před smrtí někde ve hře schoval tzv. Easter Egg (velikonoční vejce). Ten, kdo ho najde, získá plnou moc nad Oasis. Každá stránka byla napínavá, a já se nemohla dočkat, kdo a jak to vejce získá. Kdo má rád hry, jak současné nebo retro jako je pac man, tak se vám určitě tato kniha bude líbit. 4*/5*


V červnu jsem přečetla jen dvě knihy. První byla Svět v číslech od Grady a musím říct, že tuhle knihu jsme si s Tonym zamilovali. Nato, že čísla a matiku nemám vůbec ráda, tak jsem si čtení velmi užila!  Všechna číselná fakta a zajímavosti jsou fakt boží. Určitě se bude líbit jak dětem, tak i dospělým. 5*/5*


Poslední přečtené kniha v červnu byla Johana od to rovnou od 3 spisovatelek! Musím říct, že na první dojem mě tato kniha moc neuchvátila, ale po book's calling clubu jsem si udělala jiny obrázek a celou knihu přehodnotila. Jestli budu mít možnost, tak si jí přečtu znova a jiným pohledem. Kdo by chtěl vidět, jak akce probíhala, tak může tady. 3*/5*

Tak to byly moje přečtené knihy za poslední 2 měsíce. Doufám, že jsem vás nalákala alespoň na jednu. Dejte mi vědět, co jste přečetli vy. Mějte se krásně a krásné léto!

Mějte se krásně!
Vaše C.


Okomentovat

Děkuji, za přečtení mého článku.

Instagram

M. A. I. . Theme by STS.